About Kim

donderdag 2 augustus 2012

TOPSHOP SHORTS


Shorts, ze zijn helemaal in deze zomer. die leuke korte broekjes met allemaal verschillende kleuren, printjes en modellen. zelf ben ik er ook helemaal gek van! Vooral van die shorts van de Topshop! Vandaag ga ik een paar van die shorts op een rijtje zetten.

Allereerst zijn er natuurlijk de "Basic" shorts. gewoon leuke spijker shorts. Met een leuke tribal print, studs, of wat dan ook. hier heb ik er een paar voor jullie uitgezocht. dit zijn persoonlijk mijn favorieten.



















Zelf vind ik die met kant helemaal te gek! Daar zou zeker de komende tijd wel een keer een DIY over verschijnen. Ook ben ik nog op zoek naar een leuke shorts met Studs, dus als ik er eentje tegen kom, laat ik het weten!

Dan heb ik hier de wat apartere shorts, met onder andere de American Flag! Ik ben daar echt helemaal gek van!




















Die met de glitters is natuurlijk helemaal geweldig voor een feest, met een simpele witte top erin, super! Die met de American Flag heb ik zelf ook gemaakt. met verf en een witte short. daar zou ik binnenkort nog wel wat leuke foto's van posten.

Hopelijk hebben jullie wat inspiratie opgedaan. al deze shorts zijn te koop op Topshop.com. De prijzen staan er bij in pond. 30 pond is ongeveer 38 euro. Best wel prijzig, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat!

Lots of Love 'Kim.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten