About Kim

vrijdag 3 augustus 2012

GESHOPT X2




Ja, je hebt het goed gelezen! Niet 1 keer geshopt, maar 2 keer! En dat vind ik helemaal niet erg! Ik ben leuk geslaagd, althans, dat vind ik zelf, en ik wil mijn aankoopjes graag aan jullie laten zien! Ik begin met de aankoopjes van gisteren (2 augustus) kocht, en daarna de kleding die ik maandag 30 juli heb gekocht. Lees dus snel verder!



Deze 'sheer blouse' vind ik echt heel erg mooi! De kleur is gaaf, en de knoopjes zijn een soort studs. Helaas zie je dat niet zo goed op de foto. Er moet natuurlijk wel een zwart topje onder, want alleen een bh wordt mij een beetje te veel van het goede.

'Sheer blouse' van Only - In de sale voor €12,95

Bij de Trendy, een winkeltje in Amersfoort waar alle sieraden €1 kosten, kocht ik dit paar leuke oorbellen. Vooral de kleuren vond ik ontzettend leuk!

Oorhangers van Trendy - €1

Whooops, deze foto is een beetje mislukt, I'm sorry! 

Deze knopjes zijn schattig, en handig, want ze kunnen bij elke outfit gecombineerd worden! Ik vind zulke diamantjes heel leuk. Ik had al een paar, maar daar was ik er 1 van verloren tijdens het zwemmen. Zonde!

Knopjes van Trendy - €1 


Bij een winkeltje genaamd 'Lemon' waren er een boel sieraden in de sale. Zo ook deze geweldige ketting. Het is een langere, met een fotocamera, die diamantjes in de lens heeft. Echt helemaal geweldig, en vooral voor die prijs!

Ketting van Lemon - €4,99 
En dan nu de aankoopjes die ik maandag 30 juli heb gekocht. Ik was die dag in Den Haag, we zijn naar Madurodam geweest, en daarvoor heb ik nog even lekker geshopt!



Ik had een witte broek nodig, en deze vond ik wel leuk! Het is niet echt een broek, meer een legging. Hij heeft geen zakken, maar wel een gewone 'sluiting'.

Witte broek van VILA - In de sale voor €10 


Ik weet het nu al, dit gaat mijn favoriete jeans worden! Deze jeans van 'supaahtrash' heeft mooie rose gouden details aan de bovenkant, en wat stoerdere beneden. I really, really like it!

Jeans van Supertrash - In de sale voor €60

De print van deze broek is niet zo heel goed te zien, maar het is een grijs panterprintje. Ik vind deze broek echt super gaaf, en hij zit ook heel lekker! Deze broek gaan jullie zeker weten nog een keer tegenkomen in een OOTD!

Panterbroek van Supertrash - In de sale voor €50 

En dat waren mijn aankoopjes! Ik ben echt superblij met alles!

Liefs,
Marijn






Geen opmerkingen:

Een reactie posten