About Kim

zaterdag 4 augustus 2012

NEW PHONE!


Een beetje een verlaat artikel vandaag, aangezien ik gister jarig was! ik ben 14 jaar geworden en heb dus de hele dag druk gefeest! Helaas had ik iets te weinig tijd voor een artikel, dus vandaar dat het iets is verlaat. In dit artikel ga ik even praten over mijn verjaardags cadeautje, dus kijk je mee?

Ik had van mijn ouders al een maandje geleden een 2 persoons bed gehad, waar ik heerlijk op slaap! Verder heb ik aan de familie geld gevraagd. en wat ik daarvan heb gekocht? kijk hieronder maar eens!





















Een nieuwe mobiel! het is de LG optimus L5. Ik ben er echt super blij mee! aan de achterkant en aan de voorkant is hij wit, hij is erg groot maar dat is wat ik graag wilde! er zouden vast nog wel wat updates komen over deze mobiel, maar eerst moet ik allemaal nog even uitvinden hoe het precies werkt.
















Verder zit er een 5 megapixel camera op, met autofocus! dus ik kan in mijn vrije tijd ook mooie foto's maken, en eventueel af en toe voor Just Daisies!
Hopelijk vonden jullie dit even leuk om te weten, zoals ik al eerder zij, en komen vast nog een aantal updates over.

Lots of Love 'Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten