About Kim

maandag 6 augustus 2012

MIJN HUIDVERZORGING




Vandaag heb ik een artikeltje over beauty. Niet zomaar beauty, maar hele belangrijke, namelijk huidverzorging! Huidverzorging is heel belangrijk, de rest van je leven moet je het met deze huid nog volhouden. En, geef eerlijk toe, en zuivere huid is altijd mooier dan een onzuivere. Wil je weten welke producten ik gebruik, en wat ik van ze vind? Lees dan vooral verder! 


Dit is het eerste product, een facewash. Deze gebruik ik elke avond nadat ik mijn make-up eraf heb gehaald. Deze facewash van Essence geeft mijn huid echt een heel schoon gevoel, is niet te agressief en ruikt lekker!
Facewash van Essence - Rond de €2/€3 
 



En deze gebruik ik iedere ochtend en avond. Deze crèmes werken echt heel goed! Ik gebruik altijd crèmes uit dezelfde lijn, zodat ze elkaar goed aanvullen, en dat doen deze 2 zeker! Ze ruiken lekker, en trekken snel in.
Crèmes van Kruidvat - Rond de €2    

Dit is niet echt huidverzorging, maar ik gebruik hem toch heel erg graag, deze lipbalsem van Kruidvat. Hij is superfijn, en hij tintelt. Als ik deze op smeer heb ik geen last van velletjes. Het doosje is helemaal gedeukt, ik sleep hem dan ook overal mee naar toe!
Lippenconditioner van Kruidvat - Rond de €2

De producten die ik in mijn wekelijkse routine gebruik staan hier niet bij, die komen nog een keer in een ander artikel!

Liefs, 

Marijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten