About Kim

dinsdag 7 augustus 2012

HOLIDAY MAGAZINES


























Joehoee! Eindelijk is het zo ver! Wanneer jullie dit artikel lezen, zit ik lekker met een drankje in een zonnestoel bij het zwembad! 10 dagen lang zitten is natuurlijk erg lang, daarom heb ik een aantal leuke tijdschriften gekocht, die ga ik jullie vandaag even laten zien!



















Allereerst, heb ik 2 girlz! bij me, ik lees dit blad echt al 5 jaar! ik ging laatst mijn hele stapel Girlz! sorteren, en ik zag er nog een paar van 2007 bij liggen! Ik ben echt gek op dit blad, hij blijft gewoon leuk! Ik heb zelf een abonnement, dus het was moeilijk om hier vanaf te blijven 2 maanden lang.

















Dan de HITKRANT, daar ben ik ook helemaal gek van de laatste tijd. vooral omdat het een weekblad is, en omdat er altijd wel iets van One Direction in staat. Er zitten ook nog eens 28 posters in! Ook staat Ariana Grande op de voorkant, ik vind haar echt een te gekke style hebben!
















Verder heb ik ook nog een FASHIOLISTA bij me, deze heb ik vandaag gekocht, en ik heb hem nog nooit eerder gelezen. ik heb hem net al stiekem even door gebladerd, en ik denk dat dit een van me nieuwe lievelings tijdschriften gaat worden!
















Tot slot heb ik ook nog een boek bij me, eigenlijk ben ik totaal geen lezer, maar ik ben van plan het gewoon te gaan proberen. ik kan nog niet echt veel zeggen over dit boek, maar het ziet er in ieder geval aantrekkelijk uit!

Dat was het alweer voor vandaag, sorry voor de slechte kwaliteit foto's ik heb heel veel werk gehad aan foto's maken vandaag, en toen ik ze wilde uploaden, gaf hij een foutmelding. dus dan maar even snel zo. Hopelijk begrijpen jullie het, ik moet namelijk erg veel vooruit schrijven!

Lots of Love 'Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten