About Kim

dinsdag 21 augustus 2012

DIY: Agenda Pimpen

























Het is weer zo ver.. de scholen gaan weer beginnen! De basisscholen zijn zelfs al begonnen. Ik heb mijn school spullen al binnen. En ipv een dure agenda te kopen, ben ik dit jaar gegaan voor een goedkope, saaie action agenda en wat op pimp spullen.

Eerst de dingen die ik heb gebruikt (je kunt natuurlijk zelf gebruiken wat je leuk vind)
- Action agenda
- Papierblok (action)
- Hema stickers
- Lint
- Plaatjes uit tijdschriften
- 3D boek (Action
- Oud cd hoesje (Hema)

Verder heb ik ook nog wat leuke stickers gekocht om de binnenkant te versieren. (Action)

We gaan beginnen!
Eerst heb ik de agenda beplakt met wat papier en stof, verder heb ik er nog een sticker rand op geplakt.













Daarna heb ik er een doorzichtig cd hoesje opgeplakt, zodat ik de voorkant van mijn agenda kan verwisselen met bijvoorbeeld foto's of belangrijke dingen zoals mijn rooster.









Aan de zijkanten van het hoesje plakte ik wat plaatjes uit tijdschriften en een plaatje uit mijn 3D boek. 




























En dan tot slot....
HET EINDRESULTAAT!






7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!! Wil je een keer een roomtour doen ? :)
    Xxx Joƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!!
      Ja, ik ben wel van plan een roomtour te gaan doen, als we op youtube iets meer abonnees hebben, ga ik hem maken :)
      Liefs, Kim

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk artikel!

    Waar heb je die stof vandaan?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Die heb ik ooit bij een pakketje gehad, die ik bij de action had gekocht. ik zou alleen niet weten of die nog te koop zijn..
      xxxx

      Verwijderen
  4. hey,
    je youtube kanaal is best leuk, wel valt me op dat je echt facking veel bij de action koopt;s hahaha, niet erg hoor. maaar maaak vooral nog wat filmpjess :D yeah, me like.

    byee x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Haha het valt wel mee hoor. Alleen ik had toevallig al mijn schoolspullen bij de action gekocht.
      Oke dankje, ga ik zeker doen!
      xxx

      Verwijderen