About Kim

dinsdag 31 juli 2012

IK BEN KIM

Jullie kunnen het zien aan de titel, ik ben Kim. Ik ben samen met Marijn beheerder van Just Daisies! Dit is mijn eerste artikel, en hierin ga ik jullie wat over mij zelf vertellen. Lees meer voor mijn dagen waarop ik blog en wat informatie over mij!

Dus, ik ben Kim. Ik ben 14 jaar en ga na de vakantie naar de 3e klas TL. Allereerst, de dagen waarom mijn artikels op Just Daisies verschijnen:

- Dinsdag
- Donderdag
- Zaterdag
- Zondag komt er een foto van de week (of misschien wel iets met een ander leuk thema).

Dus dat zijn mijn dagen, mijn artikels staan elke ochtend om 7 uur online.

Nu even verder over mijn leven. Ik ga niet mijn hele levensverhaal hier vertellen, die kan je lezen op mijn 'About' pagina. Ik zou even een paar facts over mij op een rijtje zetten :
- Ik ben dus Kim en ik ben 14 jaar.
- Ik woon samen met mijn ouders, broertje en 2 honden in een huis.
- Ik hou niet van leren en wil altijd met mijn handen bezig zijn.
- Ik kan niet zonder make-up.
- Ik ben een HUGE Directioner.
- Ik ben verslaafd aan mijn laptop
- Ik bouw graag websites, en bewerk graag videos.
- Ik ben eigenlijk een beetje een Computer Nerd.
- Later wil ik als beroep websites gaan bouwen en een visagie opleiden gaan doen.
- Een van mijn grootste Hobby's is Shoppen.
- Ik stalk de hele dag 5 jongens die niet eens weten dat ik besta.
- Ik zie niks zonder lenzen of bril, maar draag het allebei niet omdat lenzen niet lekker zitten en ik een bril mij niet vind staan.

Oke dit waren wel waren feitjes over mij. Iknow, sommige zijn nogal weird, maar dat is hoe ik ben! Verder natuurlijk iets over Fashion, dit is tenslotte een Fashion blog! ik ben niet al te goed in Fashion. Ik heb altijd al van shoppen gehouden, maar ik kocht gewoon altijd een beetje wat ik leuk vond, of wat in was. Ik weet eigenlijk precies wat ik leuk vind, en hoe ik erbij wil lopen, alleen ben ik daar altijd erg onzeker over geweest, ik ben natuurlijk heus niet de enige, dus daarom vertel ik het gewoon. Wat ik met deze blog wil bereiken is dat ik gewoon mijn eigenlijk stijl kan creĆ«ren, en me niks van andere hoef aan te trekken! ook al is me dat al aardig aan het lukken hoor! Ik draag nu steeds vaker gewoon outfits die ik leuk vind. Waar ik allemaal van hou, dat ga ik hier niet uitleggen. Dat zien jullie in mijn volgende artikels wel voorbij komen!

Lots of Love 'Kim.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten