About Kim

maandag 30 juli 2012

HEY, IK BEN MARIJN


Hey! Ik ben Marijn, en ik ben 14 jaar. Ik ben 1 van de oprichters van www.justdaisies.blogspot.com, en dat vind ik super leuk! Ik ga in dit artikel geen heel levensverhaal houden, als je dat wilt lezen, moet je even op mijn 'about' pagina klikken. (Rechts bovenin).




Kim en ik besloten om samen deze blog te gaan maken, op een mooie, zonnige, zomerse dag. Van die dagen die er maar weinig zijn in dit kikkerland. En als ik zeg kikkerland, dan weet je al: we wonen in Nederland. Op Just Daisies gaan we dus elke dag een artikel schrijven. Mijn artikeltjes kun je lezen op maandag, woensdag en vrijdag, en op zondag zie je mijn foto van de week.

Ik zal 1 ding alvast eerlijk toegeven, ik ben een fashion-noob. Ik weet echt niets van fashion, maar toch ga ik een fashionblog beginnen. Dat klinkt heel dom, maar op deze blog ga ik schrijven hoe ik fashion leer en ontdek. Laat ik het zo zeggen: ik ga ontdekken of je fashion kunt leren. Ook zul je DIY's zien, en af en toe, heel stiekem tussendoor, een beetje beauty en lifestyle.

Ik heb er ontzettend veel zin in om voor jullie te gaan bloggen, en ik hoop dat jullie er ook zin in hebben om al mijn schrijfsels te gaan lezen!

Liefs,
Marijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten